אודותיי

 
 

אורטל פיילס רואת חשבון בעלת וותק וניסיון מעל 7 שנים במגוון שירותי החשבונאות, ביקורת וייעוץ מיסויי.
בנוסף הינה בעלת תואר B.A במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות, חברת לשכת רואי חשבון.
מאמנת עיסקית של עסקים בתחילת דרכם, בעלת טור אישי ומחברת מאמרים בתחום המיסוי והחשבונאות.
יועצת ומלווה עסקים קטנים ובינוניים. מוסמכת מטעם מועצת רואי חשבון לייצג עצמאים וחברות בפני מוסדות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

מתמחה בניהול משא ומתן ברכישה ומכירה של חברות ועסקים ובחתימות חוזי התקשרות עסקיים לרבות מכרזים וכתיבת תוכניות עסקיות.
משרדי מתמחה במתן יעוץ וליווי עסקי לחברות ועסקים, ובמתן מענה מקצועי ופתרונות מקיפים בתחום המיסוי, הביקורת והייעוץ העסקי.

אנו שמים דגש על העמקת הקשר עם הלקוח. שרות מסור, מקצועי ונאמן, במטרה לספק ללקוח תשובות בזמינות גבוהה.
מתן מיטב הייעוץ ותכנון המס תוך צמצום חבות המס במסגרת החוק!

חזון –
אנו מחוייבים לביסוס והעמקת שם הפירמה בענף ראיית החשבון והייעוץ העסקי, תוך הקפדה על יושר, ערכים ואתיקה מקצועית. להיות אלטרנטיבה לעסקים המעוניינים להוביל בתחומם. לאפשר ללקוחותינו
להשקיע את משאביהם בצורה היעילה ביותר.


לזהות את צרכיו הייחודיים של הלקוח.
להעניק את השרות הטוב ביותר.

 

 


מתן שירות אישי, אמין ומקצועי, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים.

ייעוץ בפתיחה והקמת עסק חדש -
1.צורת התאגדות - עצמאי (עוסק פטור או מורשה), חברה בע"מ
2.מתן כלים לניהול פיננסי נכון- תזרים מזומנים, תקציב, נקודת איזון
3.תכנוני מס לעסק הקטן והבינוני
4.אופן ניהול ספרי החשבונות בהתאם לחוק ניהול ספרים
5.הדרכה מלאה ומתן מענה לכל השאלות המתעוררות
6.פתיחת התיקים ברשויות המס
7.ייצוג מול מס הכנסה, מע"מ ובטוח לאומי

הנהלת חשבונות וחשבות שכר
1. הנהלת חשבונות שוטפת לעסקים וחברות
2. דיווחים שוטפים לרשויות: מע"מ, מס הכנסה ובטוח לאומי
3. דוחות רווח והפסד מידי חודש
4. חשבות שכר: הפקת תלושי משכורת, עלויות עובדים (הפקת ובניית תלושי השכר בהתאם לצווי הרחבה החלים על הענף)
5. הודעות בSMS או במייל לפני התשלומים לרשויות
6. איסוף חומר עד בית הלקוח

שיפור וייעול הנהלת חשבונות לעסקים קיימים
1.בחינת מערכת הנהלת חשבונות הקיימת ואבחנת שיפור וייעול הרישום החשבונאי
2. בחינת ההוצאות הנדרשות בעסק וצורת רישומן החשבונאי לאור פקודת מס הכנסה.
3. בחינת שיטת הדיווח (בסיס מזומן /בסיס מצטבר) והתאמתו לפעילות והתנהלות העסק.
4. חישובי חבות המס (מס הכנסה, ביטוח לאומי) ברמה הרבעונית  על מנת למנוע חוב בסוף השנה.


עריכת דוחות שנתיים ומאזנים מבוקרים
1. הגשת דוח שנתי למס הכנסה לעצמאיים (כולל לבעלי שליטה בחברות)
2. הגשת דוח שנתי מבוקר ודוח התאמה למס לחברות
3. תכנון מס לפני רכישת או מכירת עסק, והתאמת הרישום החשבונאי לאופי החברה
4. ייצוג בדיוני שומה במס הכנסה


צרו קשר  עוד היום ואשמח לעמוד לשרותכם.

 עריכת דוחות אישיים והצהרות הון לעצמאים

 

 
 

כתובת:  מבצע אסף 15, כרמיאל | טל': 054-8016671 | טלפקס:  04-6366645 | דוא"ל: ortal053@walla.co.il | שעות פעילות: ימים א'- ה': 8:00- 16:00